nde det sig fortfarande lite rymligare

16 May 2018 08:21
Bland Skechers Performance-uppst?llningen av skor har mina favoriter varit GoRun och GoBionic-modellerna (tyv?rr blir den senare avbruten). Jag sprang i GoRun Speed ??1 och 2, men skon var inte en bra match f?r mig. Lite f?r smal, lite f?r fast under h?len f?r l?nga avst?nd, och lite f?r mycket stack och vikt f?r kortare tr?ningspass / raser. Det passade inte bra in i min tr?ningsarsenal.

Jag fick mitt f?rsta slitage-testpar av Skechers GoMeb Speed ??3 i februari och jag blev imponerad (Disclosure: Jag har hj?lpt Skechers ut med skoutveckling i flera ?r). Prototypen som jag fick k?nde mig m?rkbart rymligare med ett str?ckare ?vre n?t, k?nde mig v?ldigt flexibelt och hade en Nike Air Presto Damskie mer fj?drande / studsande k?nsla under foten. Det k?ndes som en v?ldigt annorlunda sko fr?n tidigare modeller (notera: namnet har ?ndrats fr?n GoRun Speed ??till GoMeb Speed). Som h?nder ofta i utvecklingsprocessen f?r?ndras saker d? skor utvecklas fr?n en iteration till n?sta. Nike Air Max 90 Damskie Czarne Skechers f?r ing?ng fr?n m?nga slitstestare, och den h?r skon ?r designad och namngiven f?r 2014 Boston Marathon-vinnaren Meb Keflezighi. Som ett resultat har Meb mycket inverkan p? designen. Trots att jag ?lskade den f?rsta iterationen som jag fick, k?nde det sig lite mindre som en t?vlingssko och mer som GoRun mot mig, och det var n?dv?ndigt att fixa det. I synnerhet hade sulan en felaktig platta (synlig i fotfodregionen p? bilden nedan) s? var inte s? styv som avsedd, och det ?vre materialet ?ndrades till ett med mindre ger f?r en b?ttre prestanda (det var s? jag tolkade ?ndringarna) .Skechers GoMeb Speed ??3 Final Version (topp) och First Prototype (botten) - notera de olika plattorna som Nike Air Max 90 Homme ?r synliga i midfoot regionen
Lyckligtvis gick n?sta prototyp lika bra som den f?rsta. S?gen k?nde fortfarande lite mer fj?drande, och skon Nike Roshe Run Femme hade en n?got styvare, rasigare k?nsla f?r den. ?ven om det ?vre materialet hade mindre ge, k?nde det sig fortfarande lite rymligare ?n GoRun Speed ??2. En av de saker som f?rbryllade mig om GoMeb 3 var varf?r s?len k?nde sig mer motst?ndskraftig. Midsolen fasthet k?nde sig inte riktigt annorlunda, och efter fr?gande tror jag att vi t?nkte ut det. En av f?r?ndringarna p? s?len i v3 var att de ?ppnade upp konkaviteten under midfoten en bit och f?rl?ngde den bak?t under h?len. Detta m?jligg?r en lite mer ned?triktad avb?jning av h?len under tryck (mer ?ppet utrymme under foten) och ger skon lite mer studsa (inte s?kert om det ?r r?tt ord att anv?nda, ?r det sv?rt att beskriva skillnaden i ord) . Nike Air Max 90 Mujer Rosas Bilden nedan visar skillnaden i storleken p? konkaviteten v?l - det ?r fantastiskt hur en s?dan till synes liten f?r?ndring kan f?r?ndra en Nike Air Huarache Femme skos k?nsla s? mycket

注册登录 后发送信息。