gon annan har upplevt detta

22 May 2018 08:57
Tidigare i ?r granskade jag New Balance Fresh Foam 980. Det var en intressant sko eftersom det var mycket mer lyh?rd ?n marknadsf?ringen i samband med skon skulle ha f?reslagit. 980 var fast, inte mjuk och skummig, och jag gillade turen. Tyv?rr led det av en tr?ng tobox som l?mnade mig med t?bl?sor p? l?ngre k?rningar. Jag hade h?rt rykten om att New Balance skulle ta itu med toboxfr?gan i framtida medlemmar av Fresh Foam-linjen och Nike Air Max 90 Homme jag var glatt att h?ra att en av de f?ljande utg?vorna skulle vara en l?ttare och snabbare modell som heter Zante.
Zante ?r det tredje tillskottet till Fresh Foam-samlingen (FF Trail sl?pptes tidigare i ?r). Zante kommer faktiskt inte att vara tillg?nglig l?ngt fram till n?sta ?r (nu tillg?nglig p? Running Warehouse), men de sl?ppte en specialutg?va av skon till NYC Marathon. Jag k?pte ett par och har lagt tillr?ckligt med miles p? dem nu f?r att dela med sig av n?gra tankar. "The Fresh Foam Zante NYC passar som en st?djande strumpa, kramar din b?ge samtidigt som t?rna kan sprida sig bekv?mt. J?mf?rt med den ursprungliga Fresh Nike Air Force 1 Womens Foam 980 k?nns den sl?ta passformen mer som en racingplatta. T? v?ren hj?lper skon att se snabbt ut och k?nna sig snabb och hj?lpa till med den snabba ?verg?ngen av foten fr?n h?l till t?. "
Till skillnad Nike Air Max 90 Homme fr?n marknadsf?ring f?r 980, skulle jag s?ga att de ?r ganska praktiska n?r de beskriver Zante. Det ?r som en snyggare, b?ttre passande version av 980, och jag har verkligen tyckt om att springa i dem. J?mf?rt med 980 f?rb?ttras b?de Zante ?vre och passande. Den fr?mre halvan av ?verdelen best?r av ett stretchigt n?t som k?nns ganska mjukt och stretchigt. Detta m?jligg?r en mycket st?rre grad av t?viggling ?n i t?nets kl?desplatta. Asics Gel lyte 5 Femme Det k?nns ocks? som om det kan vara lite mer utrymme framf?r, och passformen ?r n?stan perfekt p? min genomsnittliga breddfot (jag gick en halv storlek som jag gjorde i 980). Det finns en minimal Nike Air Max 90 Dames Zwart struktur till det ?vre ?ver framfoten, bara n?gra svetsade ?verl?gg. En m?jlig anledning till oro ?r att jag ser en del rivning av ?vre precis framf?r b?gen p? min h?gra fot (se bilden nedan). I r?ttvisa ?r jag inte s?ker p? om detta beror p? att jag slitnar fr?n att springa, eller om jag kanske har snagged den ?vre p? n?got. Det finns inga tecken p? att riva p? v?nster sko. Jag skulle vara intresserad av att h?ra om n?gon annan har upplevt detta? Jag hoppas att jag bara snagged det som jag skulle hata att se en ?vre felf?rst?rning, en annars solid sko. Den bakre halvan av den ?vre ?r n?got tjockare och mer strukturerad, och h?lr?knaren, Nike Air Max 90 Mujer ?ven om den ?r n?rvarande, ?r mjuk och mycket flexibel . Internt ?r Zante mjuk och bekv?m. Jag har inte f?rs?kt k?ra suddl?st i dem, men jag skulle vara villig att f?rs?ka n?r sakerna v?rmer upp var Nike Air Max 90 Femme Noir jag bor.
Zantes tunga ?r fastsatt p? ?vre p? b?da sidor, vilket ger skon en bootieliknande konstruktion. Det kramar foten snyggt, och jag m?ste s?ga att det h?r ?r en av de b?sta ?verdelarna jag har sett p? en New Balance-sko p? ett tag.
Jag vill ocks? till?gga att jag verkligen gillar utseendet p? Zante - det ?r inte en prickig sko, men den ?vre har en riktigt fin design och NYC f?rgv?g ?r ganska s?t.

注册登录 后发送信息。